Wat gebeurd er als je gaat samenwonen met een ZZper en hij of zij gaat failliet?

Ben ik aansprakelijk als ik ga samen wonen met een ZZPer als hij failliet gaat? Ik heb een eigen gekocht gemeubileerd appartement en dat is alles wat ik bezit.

5 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Je bent niet aansprakelijk. Schuldeisers kunnen wel langskomen om beslag te leggen op zijn goederen. Daar kun je dan last van hebben als je niet kunt aantonen wat jou spullen zijn.