Is Prenatal een goede en betrouwbare winkel om iets te kopen?

Het heeft namelijk GEEN thuiswinkel waarborg!

Toegevoegd na 4 minuten:
Van de webwinkel bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ervaringen met BabyWalz zijn wel heel goed, die hebben een enorm assortiment, goed spul, goede service, het is zeg maar de Wehkamp van de babyspullen.

Het beste antwoord

Hoe ze die bekendheid hebben verkregen weet ik niet, maar is waarschijnlijk gedaan met veel reclame en advertenties die het nodige geld hebben gekost.
Dat zorgt er vast voor dat ze de duurste winkel op dit gebied zijn met de minste kennis van zaken.
De spullen die ze hebben kun je vaak ook elders kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een zeer bekende zaak die in elke stad wel een vestiging heeft.

Of dit iets zegt over hun webshop dat durf ik niet te zeggen.

Mogelijk hebben ze pas sinds recent een webshop en hebben ze nog niet over een keurmerk nagedacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ze héél weinig op voorraad hebben, geen verstand van zaken hebben en de levertijd lang is. Daarnaast wordt niet de juiste levertijd doorgegeven.

Mijn ervaringen zijn gebasseerd op 4 bestellingen in 12 maanden.