Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil wel een hogere rente voor mijnspaargeld,wie heeft er een goede veilige tip voor mij en voor mensen van Goeie Vraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ASN ideaalsparen, een groene spaarrekening met 2.40 % rente. Krijg je ook nog een gratis warm gevoel van.
Zie de link hieronder voor de actuele spaarrentes. Rijk word je er niet van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mensen van Goeie Vraag krijgen geen hogere rente. Helaas niet. Is wel een gouden idee voor Sanoma!
En, kijk even naar het lijstje op de website:
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
bij Leaseplan bank krijg je momenteel de hoogste rente zonder dat je geld hoeft vast te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas gaan hoge rente en veilig niet samen! Dus er zal niemand opstaan,die je er de weg naar wijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eerste 100.000 wordt door de staat gegarandeerd en ook lage rentes bieden geen garanties, vraag maar aan de voormalige klanten van de chique Van der Hoop bank
las van de week dat het hoogste percentage rente behaalt kan worden met koopzegels vd supermarkt. Bij super omgerekend een rendement van 50%
Maar een hoge rente? beleggen!
en als dat niets voor je is zou ik eerder voor safe gaan en een bank zoeken waar je je geld veilig kunt weg zetten. Denk aan icesave in IJsland, hoge rente.........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding