Hoe chargeback ik mijn geld op paypal?

Hoi, ik ben opgelicht op Paypal door iemand op Instagram
Ik zou iets van hem kopen en ik betaalde hem en toen kreeg ik dit als
antwoord "JeKankerMoederDoei" nou vrij boeiend maar hoe kan ik dat geld chargebacken dus terug vragen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

naar je account gaan daar kan je je geld terug vragen met de reden dat je het gekochte product niet heb ontvangen dan haal paypal je geld terug bij de bedrieger

Toegevoegd na 1 minuut:
misschien een les voor je nooit zomaar betalen aan iemand die je niet ken

Toegevoegd na 8 minuten:
klik in je account op de betaling die je heb gedaan daar zie je staan een probleem melden klik dit aan
daar zie je al je betalingen staan voor d betaling die je terug wil hebben vink het rondje voor de betaling aan daarna onder aan op verder drukken
op de volgende pagina kun je aan geven dat je het product niet hebt ontvangen
wens je veel succes hoop dat het je lukt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Les? Daar prijst PayPal zichzelf toch juist mee aan? Ik heb maar 1 x iets verkocht via PayPal, een koelkast. Werd gekocht door iemand die het risico wel wilde nemen omdat alle andere optes lastiger of duurder waren (op afstand van 80 Km ofzo, voor een zoon die op kamers ging).
Was via Marktplaats. Op verzint-u-maar media, voor de grap ook wel sociaal genoemd, weet je alleen dat iemand het daar aanbiedt. Dat is niet zomaar een onbekende, het is een onbekende die maar beter heel onbekend kan blijven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Anton1962 Dat werkt niet want als ik op de betaling klik staat dat er niet er staat alleen "Gegevens afdrukken"
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
tip nooit online betalen er zijn soms bedriegers