Hoe betaal je met sepa?

Ik wilde een origin access abbonement nemen. Dat is een abbonement van EA dat je 30 spellen kan spelen. Ik kon kiezen uit betalen via creditcard, paypal en sepa. Paypal en creditcard heb ik niet, dus ik wilde sepa gebruiken. alleen heb ik geen idee wat ik moet invullen. de dingen die gevraagd worden zijn:

-Rekeningnummer(hier heb ik mijn iban nummber ingevoerd, wat werkt)
-Accountnaam "Voer je naam precies zo in als tijdens de registratie van je rekening om een juiste verwerking te waarborgen"
-Voornaam
-Achternaam
-Adresregel 1
-Woonplaats
-Postcode

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6K
ronron1212
7 jaar geleden
Je bankrekening is tegenwoordig inclusief het iban en dat is tegenwoordig je rekeningnummer en dat heet sepa.
ronron1212
7 jaar geleden
https://www.betaalvereniging.nl/giraal-en-online-betalen/sepa-documentatie-voor-nederland/bic-afleiden-uit-iban/

Antwoorden (2)

Sepa is gewoon een bankoverschrijving. Sepa is een gezamenlijke Europese betaalmarkt zodat we overal op dezelfde manier kunnen betalen en staat voor Single Euro Payments
paulus811
7 jaar geleden
Een SEPA betaling is een normale betaling zoals je gewend bent met IBAN.
Bij een IBAN betaling hoef je vaak de BIC-code niet in te vullen. De BIC is de code van de bank achter het ontvangende rekeningnummer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Bic cod is juist de toevoeging voor het bankrekeningnummer
ronron1212
7 jaar geleden
https://www.betaalvereniging.nl/giraal-en-online-betalen/sepa-documentatie-voor-nederland/bic-afleiden-uit-iban/