kan een deurwaarde beslag leggen op de auto bij de grens?

Toegevoegd na 21 uur:
Er is een brief gekomen: daarin staat.
Bent u nog van plan om op vakantie te gaan, houdt dan rekening met uw open staande rekeningen (deze liggen bij een rechtbank in beroep), want bij de grens kan uw auto in beslag worden genomen.
De schulden liggen bij een bungalow park met veel problemen en oplichterij en foutieve facturen.
Waardoor de rechter is ingeschakeld.
Heel toevallig kreeg hij een brief van het park op dezelfde dag met een statuut van de openstaande rekeningen

Toegevoegd na 21 uur:
De GGN heeft nog niet eerder contact opgenomen en is meerdere keren gebeld en er bleek helemaal nog geen opdracht van het park binnen te zijn gekomen bij de GGN.
Dit was het aller eerste bericht??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Ja als het daarvoor een beslaglegging heeft.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
BIJ de grens, of OVER de grens ? De afstand TOT de grens doe er namelijk niet zoveel toe...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar een deurwaarder mag je niet tot stoppen dwingen dus gewoon de eerste pomp na de grens stoppen niet op de grens.
En inbeslagname mag pas als het bij de rechter is geweest dan had je echt al meer post en bezoek van ze gehad

Antwoorden (1)

Als de deurwaarder aan de juiste zijde van de grens is ja als de rechter toestemming heeft gegeven tot beslaglegging.

Overigens mag de belastingdienst (douane) en OM zonder toestemming van de rechter bij belastingschulden beslag leggen op de auto.