Zijn er in ook andere prepaid creditcards te krijgen dan de 3V Card?

Ik maak al enige tijd gebruik van de 3V Card, nou ben ik benieuwd of er eigenlijk ook andere soortgelijke kaarten beschikbaar zijn om mee te vergelijken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ja, Skrill geeft prepaid Master Cards uit. Deze zijn gekoppeld aan een Skrill rekening online en kost een tientje/jaar. I.t.t. de 3V-kaart kan je bij Skrill gewoon je naam op je credit card laten zetten of die van je bedrijf:

https://www.skrill.com/en/prepaid-mastercard/

Toegevoegd na 28 minuten:
Hier zijn nog meer mogelijkheden, maar kijk goed uit naar de provisies die men vraagt!

http://www.creditcard-vergelijk.nl/creditcards/prepaid-creditcard/

Toegevoegd na 30 minuten:
Niet alleen de provisies maar ook hoe je kunt opwaarderen, sommigen kunnen dat niet via iDeal of anderszins e-banking.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is dit het enige andere alternatief? De naam op de kaart maakt voor mij niet veel uit, ik gebruik hem vooral voor online betalingen en als ik naar het buitenland ga staat er wat geld op voor nood.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb er verschillende geprobeerd maar bij neteller hebben ze goede service en is niet duur. Viabuy is er ook nog maar die pakken 10% per storting
Www.neteller.com
Www.viabuy.com