Waar in Nederland kan ik de Servische dinar omwisselen voor euro's?

GWK en ABN AMRO zeggen dat vanwege de wisselende koers dinars niet worden omgewisseld in Nederland. Maar nu zit ik met 200 euro in Servische dinars.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Het Grenswisselkantoor wellicht, maar je zult er weinig voor terug krijgen. Je kunt ze beter uitgeven de volgende keer uitgeven in Servie.

Toegevoegd na 13 minuten:
je kan iemand uit Servie vragen of hij dat geld wil overnemen of je vraag op marktplaats zetten.
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
lees de vraag dit staat er
GWK en ABN AMRO zeggen dat vanwege de wisselende koers dinars niet worden omgewisseld in Nederland.