Wat moet je kopen voor 250 euro voor een jongen van 15 jaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor zo'n bedrag zou ik de jongen meenemen als ik iets ging kopen, zodat hij zelf kan kiezen. Nogal groot bedrag om iets op de gok te kopen. Dus geef m een kaart waarop staat dat je hem uitnodigt met je mee te gaan.

Hangt af wat zijn hobby`s zijn waar zijn interesse liggen enz. Hoe meer info hoe beter het antwoord, anders wordt het giswerk.

Een mooie spaarpot van 10 euro en daar die 240 overgebleven euro’s in stoppen!

Ik vind het nogal een heftig-groot bedrag.... Ik zou er iets voor kopen, waar hij langere tijd iets aan heeft : een laptop, of (als hij die niet heeft) een fiets bijv. Of het op een spaarboekje storten, en hem dat geven. Kan hij zelf kiezen, of hij door wil gaan met sparen, bijv voor een scooter, of dat hij het in 'hapjes' wil gebruiken.

Moet het persé zo duur zijn of mag het ook wat minder? Mijn zoon van 15 heeft ook zo`n suikeroom. Die is gek op hem. Hij kocht al een professioneel drumstel voor hem, een telescoop, een echt Ferrari horloge,een ATB fiets met 18 versnellingen, een nappa leren bomberjack, een Ferrari jack+ rit met een echte Testarossa. Allemaal dingen die wij als ouders niet kunnen betalen, maar hij wel. Misschien zit hier een ideetje bij voor je. Het zijn allemaal dingen die hij erg gaaf vond.

een laptop, een I-pod van 32 Gig. een heel mooie MP-4 (met een groot scherm, kun je goed duidelijk films kijken ;p)

Genoeg keuze: Grand Theft Auto Overige games PlayStation2 Mobiele telefoon MP3-speler Xbox Computer/notebook Afstand bestuurbare auto GameBoy SP of Advance GameCube

Mijn zoon zou helemaal heppie zijn met de playstation 3. Helaas voor mijn zoon moest hij zelf sparen om zo'n duur ding aan te schaffen.

Jongens op die leeftijd weten vaak zelf het beste wat ze willen hebben. Het is niet erg origineel maar misschien moet je hem toch iets van een (kleding) bon geven. Je kan hem ook zelf iets kleins geven wat echt recht uit je hart komt en van de rest van het geld kan hij zelf iets uitzoeken. Je kan ook een bon geven dat hij met je mee mag een dagje shoppen in Amsterdam! Succes!!

Toevallig zat onze zoon van 15 vanochtend op te noemen wat hij leuk zou vinden; Een radiografisch bestuurbare auto op benzine, een radiografisch bestuurbaar bootje, een reis naar pretpark Disneyland Parijs. Karten en lasergamen en snowboarden of skydiven (Roosendaal) zijn ook leuke dingen om te doen! Succes

Een laptop of computer.

Als ik jou/jullie was, zou ik de jongen de 250 euro zelf geven. Zo kan het nooit tegenvallen. Zo niet: Heeft hij al een tweepersoonsbed? of een twijfelaar? Misschien kan je een Ipod of Iphone kopen... Veel succes!

een mooie seizoenkaart van je favourite voetbalclub

een kooi met vogels

wissel het in bij de bank voor muntjes van 0,10 euro cent pak ze per stuk in. Doet hij er lekker lang over. Pfff € 250,- ik zal wel te oud worden. Maar ja ik kan en mag er niet over oordelen. Zou hem ieder geval iets nuttigs geven voor zo'n bedrag.

Ik zelf ben nu 15 en mij lijkt het leuk om als cadeau naar een attractiepark of iets anders heen te gaan. (ik denk dat je zelf goed in kan schatten wat de jongen leuk vindt) ik heb liever een leuke dag dan een Xbox, maar dat is mijn mening.

Je kunt een PS3 of een I-POD Misschien een abbonement van een Iphone, Of laptop en scooter

Als hij van sport houdt dan kan je ook denken aan iets sportiefs. Denk b.v. aan een matrasvlieger. Voor 250 euro kan je al een behoorlijk formaat kopen. Doe overigens niet meteen te ruig, want de trekkracht van deze speeltjes moeten niet onderschat worden. Je moet er wel mee leren omgaan! Overigens zag ik in een eerdere reactie al een RC genoemd worden, dat is ook erg leuk. Behalve een benzine kan je voor dat bedrag ook gaan voor een leuk elektrisch model (denk aan een auto of een heli).

Bronnen:
http://www.portecenter.nl/shop/in_outdoor_center

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100