Hoe vind je een avond/weekendbaan?

Ik merk dat het lastig is een baan te zoeken naast je fulltime baan. Ik ben 19 jaar en wil naast mn fulltime baan dus nog een baan in de avonduren en of weekenden. Kan ik me gewoon inschrijven bij een uitzendbureau of hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Namelijk op uitzendbureau.nl
Als je hier een account aanmaakt kan je je gegevens, curriculum vitae en je werkwensen invullen.

Zodra een uitzendbureau in de buurt passend werk gevonden heeft voor je, zal deze jou vragen of het je wat lijkt.

Zelf heb ik het ook gedaan en binnen enkele dagen kon ik beginnen.