Wat en is deze Belgische Frank nog wat waard (zie foto)?

Hele zak gekregen van mijn Belgische peetoom. Jaartallen vanaf 1969 tot 1971

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tussen de 15 en 50 eurocent.
0.15€--- 0.50€ http://www.catawiki.nl/catalogus/munten/nominale-waarden/66867-10-frank?external=0&field=SO_41&filter=0&id=66867&language=nl&locale=nl&order=a&page=7&type=s&vg=na&view=g

Antwoorden (2)

ik denk zo goed als niks:het zijn muntstukken en die kan je niet meer inleveren bij de Nationale Bank,voor de rest zijn het ook geen uitzoderlijke munten en hebben ze ook geen verzamelwaarde.
fremar
9 jaar geleden
Koper is €6,84 per kilo waard .
Als ik jouw was zou ik het laten omsmelten en verkopen aan je locale metaalhandelaar.