Is het mogelijk om een zelfgeschreven boek eenmalig te laten drukken?

Als cadeau voor een vriend heb ik een boek geschreven. Dit zou ik graag hardcover in full-colour af willen laten drukken, maar ik heb werkelijk waar geen flauw idee of er überhaupt bedrijven bestaan die dit soort diensten verlenen en hoeveel dat zou moeten kosten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

ja dat kan. inloggen bij bol.com. of direct op http://www.bravenewbooks.nl/site/index.php?r=wiki/viewOne&blogid=68
minimale afname van 1 boek lees ik. Geen idee wat het kost, maar de link heeft veel informatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende mogelijkheden om dit te doen. Je kunt zoeken naar een drukkerij bij je in de buurt. Als het een niet te grote drukkerij is, kun je eens binnenlopen en vragen of ze je eenmalig kunnen helpen. Ik heb dit zelf ook een keer gedaan met de folder en een sponsorboekje van een hardloopwedstrijd die ik had georganiseerd. Dit was ook eenmalig en wij waren er erg tevreden over!

Verder heb je tegenwoordig ook veel websites waar je je boek kunt laten drukken. Mijn schoonzus heeft laatst een kookboek geschreven en laten drukken bij www.boeklatendrukken.nl en werd ook goed geholpen.

Je kunt ook altijd nog eens langsgaan bij een uitgeverij. Als zij wat zien in je boek, kunnen zij het drukken van je boek ook vaak regelen, maar ik weet verder niet precies hoe dit dan in zijn werk gaat.