Geen stroom: Liander vergeet bewoners te informeren. Hoe dien ik een klacht in?

Vanaf heden morgen 8:00 uur is de stroom uitgevallen in onze buurt. Navraag bij storingsnummer 0800-9009 leert dat er vanwege geplande werkzaamheden door netwerkbeheerder Liander geen stroom geleverd kan worden.

Navraag bij Liander leert dat alle bewoners van de betreffende straten tijdig zijn geïnformeerd per brief. Echter wordt ook toegegeven dat men onze straat is "vergeten". Buren in mijn straat zijn ook onaangenaam verrast.

Aangezien ik deze dag thuis zou werken en ik hiervoor een computer moet gebruiken, is er voor mij onmiddellijk een probleem ontstaan. Uiteraard naast de gebruikelijke ongemakken die door stroomuitval ontstaan.

Ik heb circa 5 uur geen stroom gehad en dus geen werkzaamheden kunnen verrichten. Aangezien ik deze dag geen beschikking had over onze auto, was ik genoodzaakt mijn werkgever te berichten over de situatie. Hij heeft een andere medewerker ingezet voor werkzaamheden i.v.m. de deadline. Zelf ben ik gedwongen een dag verlof op te nemen.

Ik wil een klacht indienen tegen Liander, omdat ik gedupeerd ben door deze schandalige fout. Wie kan mij advies geven?

Bij voorbaat dank.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100