Kan ik een prepaid visa card gebruiken op xbox live ?

Me vraag is of ik een prepaid visa card kan gebruiken op xbox live omdat ik geen echte visa card heb ? zo jah welke is dan de goedkoopste en beste? of kan ik een debit kaartje aanvragen bij de Abn Amro?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan.

Overzicht

"Er kunnen een of meer betalingsopties worden gekoppeld aan uw Xbox Live-account. Een betalingsoptie moet gekoppeld zijn aan uw Xbox Live-lidmaatschap. Betalingsopties zijn onder meer:

Creditcards
Voorafbetaalde creditcards
PayPal-accounts (niet in alle regio's beschikbaar; zie PayPal gebruiken voor uw Xbox Live-account).:"

Ik heb zelf de 3v kaart van visa.
Geen problemen alleen het is wel duur.

Mvg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoelt u met duur ? de kaart zelf? of maandelijks of jaarlijks kosten ?