Als je een overheidsuitkering bedoelt vanwege het feit dat je het minimumloon hebt: nee.

Natuurlijk zijn er wel de bekende toeslagen als huurtoeslag en zorgtoeslag waarop je, als aan de voorwaarden wordt voldaan, recht kunt hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
Even voor het idee: als je het sociaal minimum niet hebt, dan is er de bijstand. Dat sociaal minimum is voor twee gehuwden of samenwonenden van 23 jaar of ouder gelijk aan het minimumloon.
Computoon