kan ik bankbiljetten van 10 gulden opsturen naar de nederlandse bank ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo, als uw biljet er nog fraai uitziet kan je hem beter op marktplaats verkopen. Je krijgt er meer voor terug en je maakt er een verzamelaar mee blij (ik ben zelf ook een verzamelaar) Welk exemplaar is het eigenlijk? Als het een biljet uit de serie van 1968 of 1997 is zou je hem in ieder geval nog op kunnen sturen, de andere biljetten voor 1968 zou je alleen maar aan verzamelaars kunnen verkopen. Groetjes Stan

Antwoorden (1)

Natuurlijk kan dat, maar jij bedoeld natuurlijk of je er ook iets voor terug krijgt.
Hier staat welke biljetten je nog in kan leveren en hoe.
http://www.dnb.nl/betalingsverkeer/guldenbankbiljetten/