Betaal je in Amerika hetzelfde voor een chromecast als hier ?

Ik ben van plan een chromecast te kopen.
Maar nu zag ik het prijsverschil in zeg maar Europa en Amerika
35 dollar voor Amerika dat is ongeveel27 euro
en gek genoeg hetzelfde bedrag maar dan in euro
35 euro voor zeg maar europa ? zou 45 dollar zijn
dat is nogal een verschil ?

Nu heb ik wel gehoord dat je in gewone winkels in Amerika altijd op de prijskaartjes het verkoopbedrag zonder tax zie en dus bij de kassa altijd de
TAX (btw) er bovenop betaald.

Geld dat voor dit soort (online) zaken nou ook ?

(ik ga gewoon eentje kopen hier in een "live" winkel ;) want ik weet wel dat eentje uit Amerika hier niet werkt
maar ik vond het nogal een opmerkelijk prijsverschil)

in ons nadeel,.... grrr (ons ben zunig )

9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dit kan ook het geval zijn bij online aankopen.
Bij Amazon wordt de volgende uitleg gegeven.

http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=hp_left_v4_sib?ie=UTF8&nodeId=468512
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Ik vermoedde al zo iets :)