Ik wil online van Belfius naar de rabobank geld overschrijven maar als ik rekeningnummer invoer wordt dit niet geaccepteerd, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
heb je wel de goede IBAN?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de samenstelling is xxxx xxxx xx
Ritsuka
9 jaar geleden
voor een fictief Nederlands ING-rekeningnummer 1234567 is het IBAN NLxx INGB 0001 2345 67
ziet het er zo uit? met dat NL ervoor?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee zo ziet het er niet uit. ik zal nog eens contact opnemen met die persoon

Antwoorden (1)

Heb dit ook al mee gemaakt,vondt per toeval de oplossing want bij de bank wist men het ook niet:probeer je overschrijving eens via internationale betalingen(of overschrijvingen.)
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en hoe doe ik dat dan? ik krijg steeds het scherm europese overschrijvingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met de tab langs 'Europese overschrijvingen'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij mij staat daar geen andere tab
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt gelijk, de Europese overschrijvingen is het die je moet hebben. Vergissing van mij.