Wat is beter: computer/tv uit of in slaapstand?

Wat is beter, je pc/tv uitzetten of in slaapstand? Als hij uitstaat gebruikt hij geen stroom, maar om op te starten gebruikt hij weer meer stroom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je zo weinig mogelijk energie wilt gebruiken kun je hem het beste uitzetten.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je helemaal klaar mee bent, dan kun je beter uitzetten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je hem uitzet gebruikt hij geen stroom. Wanneer hij in de slaapstand zit nog wel altijd een beetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ivm met brandgevaar en energie gebruik: uit

slaapstand kan derhalve ook een energiespaarder zijn omdat als je je er op instelt de pc delen van de dag op slaapstand te zetten en je de verleiding tegen gaat om het apparaat op "constant back and call" te willen hebben.