studiefinanciering ouder?

Mijn vader heeft van 2011 t/m 2013 in de schuldsanering gezeten. ik zit sinds 2013 op het hbo. Ik heb met terugwerkende kracht over 2013 terug gekregen van de aanvullende beurs, maar over 2014 en 2015 krijg ik niks omdat hij nu niet meer in de schuldsanering zit, terwijl hij in 2012 en 2013 niet veel te besteden had omdat hij in de schuldsanering zit. ze kijken dus zo: 2013 zat ik op het hbo, mijn vader in de schuldsanering dus kon hij het bedrag wat hij in 2011 kon betalen niet betalen(terwijl hij toen ook in de schuldsanering zat) nu is het 2014, hij zit niet meer in de schuldsanering en ik zit op het hbo, en hij kan wel het bedrag van 2012 nu betalen, terwijl hij in 2012 in de schuldsanering zat. Ik heb aan Duo gevraagd of ik dit kan terug lezen en dit kan niet omdat het van hun een beleid is. Mijn vader had ook bewijsstukken meegestuurd over de schuldsanering ect. Heeft iemand hier eerder van gehoord?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100