hoeveel mag je pinnen met een jongerenrekening bij de ing?

Dus bijv. Bij de mediamarkt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Jongeren tot 18 jaar met een rekening bij de ING Bank kunnen nog maar maximaal 250 euro per dag pinnen. Jongeren zullen ook bij winkels nog maar maximaal 250 euro kunnen pinnen. Indien ze meer geld nodig hebben voor grotere aankopen, moeten ze zich met een legitimatie bij een van de 285 ING-kantoren melden. Daar kunnen ze dan hogere bedragen van hun rekening halen.

Antwoorden (1)

Volgens mij kan je dat aanpassen bij Mijn ING, standaard is het 250 euro maximaal per dag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Reden voor deze maatregel is dat jongeren zich steeds vaker door criminelen laten gebruiken als 'geldezels'.
Je kunt de instelling niet zelf veranderen, dat zullen je ouders moeten doen. En ik betwijfel of ING met een limiietverhoging akkoord gaat...