Wat geldt als einddatum van de wsnp?

Is de einddatum de datum van uitspraak bijvoorbeeld 12 oktober 2010 of de datum waarop aan alle uit de wsnp voortvloeiende verplichtingen is voldaan, bijvoorbeeld 12 augustus 2010.
Bij mijn BKR registratie staan namelijk verschillende data door de schuldeisers (2) genoemd 1 in december 2010 en 1 op 12 oktober 2010.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Wanneer u aan het einde van de looptijd van de Wsnp uw verplichtingen bent nagekomen, wordt er een eindzitting op de rechtbank gepland. U krijgt dan de zogenaamde schone lei verklaring. Pas als u deze verklaring hebt gekregen, is de Wsnp beëindigd.
fisbel