Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan er gebeuren als je bij een aanvraag van een balansrekening (wehkamp) verkeerde gegevens invoert?

ik wil graag een ipad in termijnen betalen alleen heb ik het geld er niet voor. Nu heb ik een account geopend op mijn moeders naam, alleen heb ik her en der de gegevens veranderd. Ik kan wel elke maand geld betalen, maar komen ze hier achter aangezien het geen bkr heeft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
603

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan kan het hele bedrag in 1 keer worden opgeeist door Wehkamp, als men erachter komt dat gefraudeerd is.
Begin er niet aan. En maak geen misbruik van je ouders.

Is sparen tegenwoordig uit de mode of ben ik nu al niet meer van deze tijd?
(Lees meer...)
Computoon
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er iemand achter komt en aangifte doet ,dan kan het zomaar gebeuren dat er een procedure in werking gezet word met als resultaat vervolging wegens bedrog en valsheid in geschrifte, na een eventuele rechtstaak is een boete en/of strafblad niet alleen niet uit te sluiten maar eerder waarschijnlijk. je hebt je dus schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding