Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een goede "portfolio" map kopen?

Ik ben op zoek naar een (leren)map waarin ik verschillende drukwerk ontwerpen in kan presenteren. Bijvoorbeeld visitekaartjes, a5 flyers en a4 folders.

Ik wil makkelijk achteraf items kunnen toevoegen/verwijderen uit de map. Het liefst heb ik voor in de map ruimte voor mijn eigen visitekaartjes/gegevens.

Ik zit te denken aan iets in de trend van een schrijfmap, maar dan met ringband oid. Ik ben niet enthousiast over de standaard plastic insteekhoezen, liever denk ik in de trend van passe partout. Eventueel voeg ik tabbladen toe, deze moeten dan niet buiten de map uitsteken.

Bij het Googlen zie ik door de bomen het bos niet echt meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
laatst bij de action ook wel goede mappen gezien

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zowel bij BoekenVoordeel als bij de Vroom&Dreesmann zou je kunnen slagen. Bij de echte kantoorboekhandel is zeker iets te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ga eens bij een goede kantoorboekhandel kijken.
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden
je kan naar de office gaan, daar hebben ze altijd portofolio mappen .. anders bij de action of de hema? ( voor de wat goedkopere versies)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding