Waar kan ik een goede "portfolio" map kopen?

Ik ben op zoek naar een (leren)map waarin ik verschillende drukwerk ontwerpen in kan presenteren. Bijvoorbeeld visitekaartjes, a5 flyers en a4 folders.

Ik wil makkelijk achteraf items kunnen toevoegen/verwijderen uit de map. Het liefst heb ik voor in de map ruimte voor mijn eigen visitekaartjes/gegevens.

Ik zit te denken aan iets in de trend van een schrijfmap, maar dan met ringband oid. Ik ben niet enthousiast over de standaard plastic insteekhoezen, liever denk ik in de trend van passe partout. Eventueel voeg ik tabbladen toe, deze moeten dan niet buiten de map uitsteken.

Bij het Googlen zie ik door de bomen het bos niet echt meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
laatst bij de action ook wel goede mappen gezien

Het beste antwoord

Zowel bij BoekenVoordeel als bij de Vroom&Dreesmann zou je kunnen slagen. Bij de echte kantoorboekhandel is zeker iets te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ga eens bij een goede kantoorboekhandel kijken.
anneliez
10 jaar geleden
je kan naar de office gaan, daar hebben ze altijd portofolio mappen .. anders bij de action of de hema? ( voor de wat goedkopere versies)