Mag je thuis zonnepanelen plaatsen op kosten van een BV als je een elektrische auto op deze BV rijdt en thuis oplaadt??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
"op kosten van een BV" lijkt me dat je dat de BV moet vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het van belang om te vermelden waar die bv is gevestigd.
Verder lijkt mij dat die zonnepanelen een veel grotere rol zullen spelen in de energievoorziening van je huis dan voor die van je auto, dus ik denk niet dat je zonnepanelen op kosten van de bv kunt zetten als die op jouw huisadres is gevestigd.

Antwoorden (1)

Thuis s prive en net zakelijk dus nee dat mag niet.
ronron1212