hoe kun je iemand zijn giro nummer opzoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
ronron1212
10 jaar geleden
Dat kan je niet opzoeken.
fisbel
10 jaar geleden
Een giro- of bankrekeningnummer van iemand opzoeken is niet mogelijk. Wel is het bij gironummers (vroeger Postbanknummers) mogelijk om de naam / persoon te vinden van een bepaald rekeningnummer. Je vult het gironummer in en als naam bijvoorbeeld Pietje Puk.
Daarna vermeldt het programma dat het rekeningnummer op naam staat van …........

Antwoorden (1)

Dat kan je niet want dat valt onder de bescherming van privacy. Ook de banken kunnen dat niet opzoeken.
Robby BB