Wie kent of werkt er al met (stichting) E-PGB?

Per 1 maart zeg ik mijn contract op voor bemiddeling via een (particulier) PGB-bemiddelingsorganisatie.
Beetje griezelig na 9 jaar 'blind en in volle vertrouwen' maar intussen (en door meer mensen herberekend) blijken de bemiddelingskosten per (gewerkt)uur vanuit zowel de zorgverlener(s) als ik zijn dermate hoog, dat dit ten koste gaat van hele doel en toegekend bedrag van alle PBG gelden.
Blijft hoe dan ook overheidsgeld nietwaar ;)

Mijn vaste hulpverlener wil graag blijven werken hier, en regelt ook nu al deel OB, waaronder mijn gehele admin, privé en zakelijk.
Ze is bekend met PC en o.a Excell en zag net deze optie/site:
http://www.epgb.nl/epgb/prijzen (Ben overigens ook lid van Per Saldo)
Rest willen we regelen met en via de SVB.

Uiteraard is 30 dagen proberen een mogelijkheid, maar aantal belangrijke gegevens en dossierstukken liggen nu nog op kantoor die ook nu nog bemiddelt (tot 1 april) omdat ik destijds de directie heb gemachtigd de post en admin van de diverse instanties af te handelen en op vrijwillige basis mijnerzijds mijn "budget bewaken".

Dus wie heeft hier al wel ervaring mee en hoe bevalt dit? :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is niet kosjer als een bemiddelingsbureau de afministratie voert en de stukken op kantoor heeft. Als ze je willen helpen, moeten ze dat bij je thuis doen. Gewoon iemand van Per Saldo inschakelen. De komen je de hele boel uitleggen, en dan kan je op internet de administratie geheel bijhouden. Ik zou altijd zelf meedenken en niet alles aan de zorgverlener overdragen. Vraag hulp via Per Saldo, die zijn ervoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100