Als je een paypal rekening opent, krijg je dan een pasje opgestuurd? Of word er niets van post naar je toe gestuurd?

Mijn ouders zullen er niet bepaald blij mee zijn als ik geld uitgeef aan 3 spellen (eenmalig, ookal ben ik 19). Dus hierom wil ik niet dat zij weten dat ik een paypal rekening heb. Is het mogelijk dat er geen post wordt verstuurt door paypal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.9K

Antwoorden (1)

Paypal stuurt je geen post. Je hebt alleen een online account, die je dus kunt koppelen aan bijvoorbeeld je creditcard of je bankrekening.
Als je het aan je bankrekening koppelt, is het wel te zien. Want Paypal stort 2 kleine bedragen op je rekening, en dit moet je later invullen op de site, om te bewijzen dat de bankrekening wel echt van jou is.
Dus als je ouders je transacties daar bekijken, kunnen ze zien dat je Paypal hebt.

Let wel goed op dat je het wachtwoord van Paypal echt nergens anders voor gebruikt, en dat je een goede kiest. En let op met uitgeven, de verleiding is groot om vanalles te kopen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt voor het antwoord! Mijn ouders hebben geen toegang tot mijn rekening dus dat is geen probleem.
Het is een eenmalig iets hoor, met dat spelletje. Iets voor 76 ipv 15 euro.
Kimath
10 jaar geleden
76 in plaats van 15? dat klinkt niet als een goede aanbieding.
Cryofiel
10 jaar geleden
Ook al is iets in de aanbieding, het is nóg goedkoper wanneer je het *niet* koopt... On-topic: kun je de spellen niet direct vanaf je bankrekening betalen? Dan heb je de omweg via Paypal niet nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is betalen via PayPal in dit geval niet zo een slecht idee, as de goederen niet voldoen kan je via PayPal een terugbetaling vragen.
Cryofiel
10 jaar geleden
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht. Ligt er dus aan hoe betrouwbaar je de verkoper inschat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of de verkoper betrouwbaar is of niet.. Je kan beter alles via paypal doen. Dan heb te tenminste een beetje zekerheid .