Principes van bedrijfseconomie / Clarence van der Putte en Fred Rienstra. Amsterdam : Pearson Prentice Hall, cop. 2008. ISBN 978-90-430-1441-0
Bedrijfseconomisch basisboek van 213 pagina's waarin onder andere 'Management accounting' en 'Cost accounting' aan de orde komen. De auteurs zijn docent bij de Hogeschool van Amsterdam. Een overzichtelijk boek waarin de begrippen goed en duidelijk worden uitgelegd, zonder veronderstelde voorkennis over economie.

Management accounting en management control : van MKB tot grootbedrijf / A.J. van Aken en P.A.M. Bertens. Groningen : Noordhoff, cop. 2010. Uit de serie Financieel economische adviespraktijk. ISBN 978-90-01-78438-6
Bronnen:
Amadea