Betaling met paypal lukt niet ?

Ik probeerde vandaag een product te bestellen op dealextreme. Ik heb daarom omdat ik dit vandaag wou doen geld overgemaakt via money2.nl (dit is een site die samenwerkt met PayPal en maakt het mogelijk om direct geld op je account te zetten d.m.v. Ideal). Na een minuut van het overmaken stond het bedrag op mijn Paypal account. Nu probeerde ik het product te bestellen via Dealextreme en kreeg ik de volgende melding van Paypal : "We kunnen uw betaling op dit moment niet overmaken.

Keer terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethode
Helaas kan uw betaling momenteel niet via uw PayPal-rekening worden verwerkt. Ga terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethode (indien deze beschikbaar is). "

Na deze melding probeerde ik via Ebay een ander product te bestellen (wat accessoires is voor het product op dealextreme). Dit lukte wel.

Weet iemand wat hier mis gaat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Ik heb het ook vaker gehad. Niet met dealextreme overigens. Maar volgens mij worden sommige paypal accounts van verkopers geblokkeerd omdat er te vaak een terugvordering word gevraagd van die verkopers. Dan blokkeert paypal die accounts tot is uitgezocht hoe het zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe bedoel je precies? Dit is namelijk de eerste keer dat ik op hun site probeer te bestellen. Voorheen bestelde vrienden van mij daar zonder problemen. Het zou misschien wel kunnen omdat ik eerst geld probeerde over te maken toen het bedrag nog niet op me rekening stond (ik las namelijk tijdens het overmaken dat paypal automatisch na 4-6 dagen het bedrag dan via incasso van mijn rekening zou afschrijven). Dat ging een paar keer mis. Daarna heb ik direct via iDeal (money2.nl) het bedrag alsnog volledig overgemaakt naar mij Paypal rekening zodat ik alsnog kon bestellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan de vraag ook aan het paypal helpteam stellen. Die geven je vaak een duidelijk antwoord.
Wat je bij paypal ook kan doen is je rekening eraan koppelen. Dan hoef je niet perse iets op de paypalrekening te hebben staan. Dan word altijd de rekening eerst betaald en dan van je eigen betaalrekening afgeplukt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat het is gekomen omdat dit mijn nieuwe account was en daardoor nog niet volledig geregistreerd was. Bedankt voor je hulp in iedergeval
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
enigste antwoord dat helaas niet mijn probleem oploste, maar waarvan ik weet dat het andere in de toekomst wel kan helpen.