kun je op je bankafschriften zien waar en wat je hebt gekocht?

ik heb iets gekocht maar mijn vriend mag niet weten wat het is. en ik heb met pinpas betaald dus kun je zien wat en waar je iets hebt gekocht op bankafschriften?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens naar je andere bankafschriften hoe het precies vermeld wordt als je iets met je pinpas hebt betaald. Dan weet je in ieder geval hoe het wordt vermeld.
Maar waarmee precies wil je geholpen worden ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op mijn bankafschriften staat in ieder geval niet wat ik heb gekocht, wel de naam van de winkel. Als dat de naam van (ik noem maar een zijstraat) een sexwinkel is, dan heb ik er in ieder geval geen broodjes gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
#melig:
Maar je kan altijd wel zeggen dat de ruitersportzaak geen zweepjes meer had JoanDArc. :-)
SnakeEye
10 jaar geleden
Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar wat heb je gekocht...?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hahaha, die houd ik erin bjorri

Antwoorden (2)

Je kunt zien waar en wanneer je het gekocht hebt. Maar niet wát. Maar bij sommige winkels is het wel te raden, natuurlijk.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en zie je dat pas aan het eind van de maand. of als je nu al ergens op internet kijkt zie je het dan al?
bamibal
10 jaar geleden
Als je met pin betaalt, is dat meestal vrijwel meteen via internetbankieren zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mijn bank (ING) zie ik dat al op mn rekening staan voor ik thuis ben uit de betreffende winkel. Je ziet dus het bedrag, tijdstip en de winkel (of iets wat er op lijkt).
Nou maar hopen dat je een kado voor je vriend hebt gekocht....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is direct na de transactie zichtbaar. Vaak is het dan nog niet afgeschreven, maar betreft het een reservering. In de praktijk komt dat op hetzelfde neer.
Ritsuka
10 jaar geleden
dat zie je direct al. meestal staat er winkelnaam, vaak ook locatie en bedrag.
bijvoorbeeld Esso Amsterdam voor 40 euro, of Bijenkorf Arnhem voor 30 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt als een bus Wavaria, als ik in het dorp geweest ben, kan mijn man thuis mijn route volgen aan de hand van de Ing-afschriften (als hij dat zou willen). Hij weet niet wat ik gekocht heb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel: Bjorri
Soms is t ook niet te zien in de vorm van een bedrijfsnaam op je afschrift. Dan staan er allemaal cijfers soms gecombineerd met letters. HeT bedrag zie je wel altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
soms staat de naam van de winkel erop
maar wat ge gekocht hebt staat er niet op wel hoeveel het gekocht heeft