Proefpakket van scheermes?

Tijdje geleden heb ik een proefpakket van scheermes gekregen. Dit komt omdat ik zelf ooit online een formulier ingevuld. Stond dat die scheermes helemaal gratis is maar nu krijg ik achter elkaar facturen van die bedrijf dat ik moet administratiekosten voor betalen en dit bedraag is 14 euro geworden.
Ik vind dit een soort fraude.
Is dat normaal? moet ik hem echt betalen? wat gebeurt als ik niet betalen?

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuk he die kleine lettertjes. Voor niks gaat dan zon op!
Als je kunt aangeven welk bedrijf dit is of op welke site je dit gedaan hebt kan je misschien na kijken wat er in hun voorwaarden staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Altijd inderdaad alles goed lezen en ook als je zo'n pakket ontvangt NOGMAALS lezen wat er in de brief erbij staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Terug sturen. Met de text: Nogmaals, bewoner onbekend.
Zo ben ik ook van zelfde soort actie afgekomen. Readers digest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je de leveringsvoorwaarden niet gelezen. Lees alles wat er maar te lezen valt op zo'n site, voordat je akkoord gaat.
https://site-id.nettrack.nl/campaign/courlux/cid1178/?cid=1178&size=1&aid=27&subid1=gratis&subid3=&subid4=&subid5=&bid=6923&sid_session=&pos=

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk een mail gekregen waar in staat dat je deze kosten moet betalen (al zijn dit vaak enkel de verzendkosten). Als zij dit hebben gemeld dan heb je weinig keus dan te betalen. Vervolgens altijd de 'kleine lettertjes' lezen.