Hoeveel geld krijg je bij een 'maximale lening' als je al leent bij de stufi?

Ik zit in mijn vijfde jaar van het HBO. Dat betekent mijn stufi automatisch een lening is. Ik krijg nu iedere maand ca. 500, maar dat is dus een lening. Nu heb ik wil ik deze maand wat meer lenen. Ik kan op de website aangeven om 'maximaal' te lenen of 'minder nl......'. Ik wil maar 200 euro extra bijlenen. Maar daar gaat het mis. Want als ik invul 'minder nl. : 200 euro' , krijg ik dan maar 200 euro volgende maand? Of dus in totaal 700 euro?
Sorry voor de ingewikkelde vraag. Moet maar net iemand zijn die hetzelfde heeft gehad ;).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het spreekt voor zich...je wilt toch meer lenen dus kies je voor meer lenen. Van 5 naar 7.

Je kunt met zulke vragen ook even bellen meg duo