hoe kan je geld overmaken van sns bank naar ing?

Ik kan niet internetbankieren want ben wachtwoord vergeten. Kan je ook nog geld overboeken bij een sns winkel?

10 jaar geleden
1.1K
ronron1212
10 jaar geleden
wachtwoord? je hebt toch een aparaatje daarvoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ga je naar de bank en regel je je probleem met je wachtwoord (wat dat dan ook mag betekenen want als je nu je probleem niet oplost heb je later nog steeds een probleem).

Het beste antwoord

Heb je geen toegang tot telefonisch bankieren? Dat gaat het snelst. Anders gewoon een ouderwets overschrijvingsformulier gebruiken. Duurt wel een week voor je het op je rekening hebt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal waarschijnlijk wel kunnen met een verschrijvingsformulier .
Maar het beste kun je een nieuw wachtwoord aanvragen anders blijf je met het probleem zitten