Winkeliers zijn hier vaak blij mee, ze wisselen het graag voor je, ga er op een rustig moment naar toe, dan hebben jullie tijd om samen te tellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
grote zaken die door heel nederland zitten of 1winkel ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vooral de kleine ondernemers, de schoenmaker, de drogist, de kleine supermarkt, maar ook de grote doen dit vaak wel, dit omdat zij voor het wisselen naar kleingeld meestal moeten betalen, daarom ook de vraag:
Heeft u er 15 cent bij?
Je kunt het in een muntenautomaat bij de bank storten dn dan pinnen zodat je briefgeld hebt als het veel is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, je kan een aantal keer per jaar kosteloos geld contanten storten. Als je een bedrijf bent is het een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.rabobank.nl/particulieren/producten/betalen/contant_geld/storten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat mag inderdaad een aantal keren per jaar gratis, bij de ING is dat 6 keer per girorekening per jaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is inderdaad gratis. Zo af en toe doe ik het ook. Het wordt automatisch op je rekening gestort, en daarna kan je het gewoon pinnen. Zo werkt het iig bij de ABN.