nee, er komen geen extra kosten bij. bestel zelf ook regelmatig bij bol.com en laat de rekening via acceptgiro binnen komen.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Erg fijne mogelijkheid om via een acceptgiro te betalen, heb namelijk gta v gereserveerd. :D
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Je krijgt de acceptgiro 2x 1 keer in je post, en 1x in je mailbox dan kan je betalen met digiaccept. http://www.digiaccept.nl/ Ik bestel zelf ook wel eens met acceptgiro bij bol.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Albert, Ik vind het fijner om met acceptgiro te betalen, aangezien het hier om een pre-order gaat en hij op deze manier dus makkelijk te cancellen is, en ik het geld er op dit moment nog niet voor heb.