Mag je op vakantie als je bijstand en schuldhulpverlening hebt?

Ik heb een deel bijstand een deel inkomen uit werk en zit in de schuldhulpverlening. Nu ben ik gevraagd om kosteloos mee op vakantie te gaan met mijn broer. Mag dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Als het geheel gratis is zal de bewindvoerder er geen bezwaar tegen hebben, overleg het wel met zowel de gemeente als de bewindvoerder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als jij voldoet aan de verplichtingen van gemeente en bewindvoerder zal dat geen probleem zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent helemaal niet verplicht je whereabouts te melden, zeker niet als je geen geld uitgeeft. Toch is het handig om met de schuldhulpverlening te overleggen. Want wat is gratis? De reis en ook het eten en de consumpties? En hoe zit het met eventuele reis en bagageverzekeringen?