hoe duur is een eigen viskwekerij te beginnen ?

ik wil ongeveer weten hoe veel kost de materiaal voor eigen viskwekerij te beginnen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Hier is geen eenheidsprijs aan te hangen.
Afhankelijk van wat voor soort vis je wilt gaan keken. Consumptievis zoals paling of meerval, siervissen voor aquarium, of voor de vijver, koikarpers, kortom er zijn zoveel soorten vis die je kunt kweken en ze vereisen allemaal een andere investering.
jc54
10 jaar geleden
Grooteorde is vanaf 600 000, tot tientallen miljoenen. In Nederland zijn de particuliere vistelers vaak boeren die al gebouwen en grond hebben, maar ook de installaties vereisen een flinke investering. Ook de lopende kosten zijn hoog.Het LEI heeft wel wat onderzoeken liggen over de bedrijfstak. Om de kosten in te schatten moet je om te beginnen weten welk product je wilt produceren en hoeveel.