Als je een financiëring neemt op bijvoorbeeld een auto, dan ligt de rente rond de 9%. Nu kan het dus goedkoper....

Er wordt 9 van de 10 keer een verzekering bij de financiëring gedaan terwijl jij daar niet om vraagt.

Mag dit zomaar?

Als je die verzekering er afhaald dan betaal je vanzelf sprekend ook minder. Ik vind dat ze dat niet zo kunnen maken. Als ik er een verzekering bij wil dan vraag ik daar wel om toch?
Die rente is zoiezo al belachelijk hoog.
Als je een krediet neemt van 5000 en het effectieve jaarrente is 9.40% en de looptijd 187 maanden dan betaal je dus aan rente 4300 €. Nooit doen!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

IK weet niet hoe het in Nederland gaat,maar als je een persoonlijke lening aanvraagt en krijgt,kun je daarmee toch je auto bijfinancieren?Heb je niets met een ingebouwde verzekering te maken.Maar een autofinanciering met 187 maanden looptijd nemen lijkt me niet erg slim!De auto ligt dan al op de schroothoop,terwijl je nog aan het betalen bent.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zie de laatste maanden reclames op tv voor renteloze leningen bij Citroen tot aan het bedrag van 10.000 euro. Dat lijkt me dan interessant. Let wel op de voorwaarden. Die ken ik niet. Het is logisch dat ze een all-risk verzekering erbij verplichten. Als je zonder deze verzekering de auto total-loss rijdt heb je een groot financieel probleem.