Hoe kan ik mijn gewerkt uren terug vinden op mijn loonstrook?

Hallo, ik heb een vraag,

Ik ben 16 jaar en heb sinds kort een nieuwe baan waar ik een 4 uren contract heb gekregen. Ik wordt per uur betaald namelijk 3,49 per uur.

Ik heb 5 uur gewerkt dat wil dus in principe zeggen 5x3,49 toch. (bruto loon)
Maar ik zie op mijn nieuwe loonstrook nergens staan hoeveel ik heb gewerkt en voor hoeveel ik ben betaald.

Nu dacht ik dat kan je makkelijk berekenen door bruto loon te delen door mijn uurloon. En dan moeten mijn uren daar uit komen toch? --> Dit is mijn eigenlijke vraag.

Of hoe moet ik dat andere berekenen,

Alvast bedankt,

Jeremy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er echt niets meer op je loonstrook, niets onderaan dus?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderaan staan een aantal dingen: Cumulatieven Brutoloon 36.33
Aftr.A.H 0.13
SV-loon 36.20
ZVW-Loon 36.20
Fiscaal loon 38,77
Loonheffing 11.83
Ver.arbeidsk 0.00
ZVW WN 2.57
ZVW WG 2.57
Premie ww 0.00
enz met 0.00
enz
en dan wia-hiaat 0.13 daar naast staat FT salaris 545.00
minimumloon 502.40
CAO 1 16 545.00 SV-dagen 3.00 3.00
Ziek vp 0.00 0.00
Ziekengeld 0.00 0.00 Uurloon :3,49 en daar naast Voordeel regel : wel
heffingskorting 0
code lb tabel 012 wit
percentage BT 33.10 (en dan een raar tekentje ik denk procent)
jaarloon bt 848.00
zw/ww/wia.zvw j/j/j/c
arbeidsduur 20.00
gem.arbeidsduur 17.33
delltijd 11.11 en dat is alles

Het beste antwoord

Wel vreemd dat er geen uren bij staan.. Maar zoals je het zelf zegt.. De bruto bedrag delen door je bruto uurloon.. Zo te zien is dat iets meer dan 10 uur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daarom vond ik het ook zo raar en wilde het zeker weten.
want ik heb gewerkt van 13:00 tot 18:00 = 5 uur en dan krijg ik ook geen 150% of iets dergelijks. Nou ik laat het hier bij. Bedankt voor je antwoord en de reacties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gister een lijst gekregen waar al mijn uren opstaan. die krijg ik dus nu iedere maand. Maar bedankt dat jullie mee hebben gedacht.
:P