Kunnen 2 hanen bij 6 hennen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, mits je buren hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL ja inderdaad... ik wilde in eerste instantie zeggen: mits je buren akkoord gaan maar dat vond ik niet mooi dus veranderde ik het akkoord gaan in hebt maar toen klopte er iets niet haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb buren en ze zijn niet veranderd sinds dat mn laatste haan is weggegaan. Dus niet echt een probleem.

Antwoorden (2)

Omdat hanen erg competitief van aard zijn, zal dat waarschijnlijk veel gevecht opleveren. Soms zelfs met de dood als gevolg. De sterkste haan rouleert, en dekt alle hennen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar de 2de haan is een stuk kleiner dus het kan zijn dat het een hen is kort bij de leg. Merci
Zelf hebben we verschillende hanen bij verschillende hennen. In sommige gevallen hebben we inderdaad problemen gehad, maar het gaat vaak wel goed. Wel heb je het dan vaak over verschillende rassen hanen.
Mocht het wel ooit fout gaan helpt het als je over een groot stuk grond beschikt, dan zullen de hanen niet constant vechten maar zal de zwakste haan zich meestal afzonderen. Dit is natuurlijk geen diervriendelijke manier maar dit biedt de mogelijkheid om een oplossing voor de zwakke haan te vinden, zoals verkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb normaal marans, ze zitten al van 4 weken samen, maar het kan ook een hen zijn die kort bij de leg staat want die is even groot als een hen waar ik zeker van ben. Bedankt!!