Kun je een inkomstenformulier van het UWV pas digitaal versturen nadat de gevraagde periode is verlopen?

Ik heb het formulier ingevuld.
Ook voor volgende week omdat ik dan niet werk.
Nu kan ik kiezen voor volgende stap gevolgd door opslaan.
Het formulier gaat dan echter niet verder.
Als ik verlaat formulier doe gaat hij uit het formulier maar de informatie wordt niet bewaard en ik heb ook geen optie om het formulier te versturen.
Vandaar de vraag of dat pas na afloop van de periode (in dit geval 30-12) kan?

Ik wil ze wel bellen maar het UWV is niet bereikbaar in het weekend

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ja, je kan dat pas na 30-12-2012 versturen. Dit staat ook aangegeven op het digitale formulier.