Hoe kan het dat de zelfde telefoon bij de mediamarkt 120 euro duurder is dan bij een andere winkel?

Bij de mediamarkt kost de Nokia Lumia (900) 427 euro. Bij belsimpel kost deze echter "maar" 307 euro. Hoe is dit te verklaren?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Dat scheelt wel heel veel, maar ik denk dat dit ook ligt aan de garantie bij mediamarkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn beide toestellen simlock-vrij of is er een reeds voorzien van een provider? Als het om een prepaid toestel gaat, dan is deze meestal goedkoper. Zie onderstaande link.

Het kan ook gewoon zijn dat Mediamarkt gewoon duurder is, op internet variëren de prijzen van grote aanbieder van €320 tot €450. Bol.com vraagt bijvoorbeeld €399 voor de simlock-vrije versie. Het is onder andere afhankelijk van de hoeveelheid ingekochte toestellen en de gemaakte afspraken tussen leverancier en verkooppunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, beide telefoons zijn simlock-vrij. Ik denk dat mediamarkt gewoon duurder is alhoewel het verschil wel erg groot is. Bedankt voor je antwoord.