Wanneer verdwijnt de verplichte inschrijving/contributie bij de Kamer van koophandel?

Sinds een aantal jaren zijn diegenen die vallen onder "vrije beroepen" verplicht ingeschreven bij de Kamer van koophandel. Ik las dat die verplichting gaat verdwijnen, danwel dat hier niet meer voor betaald hoeft te worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De verplichte inschrijving verdwijnt niet.

Wel hoeft er vanaf 1 januari 2013 geen contributie meer betaald te worden. De activiteiten van de kamer van koophandel worden dan gefinancierd uit de algemene middelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duidelijk, bedankt!