Wat betekent op een bankafschrift/afschrijving Budont BCG ****(bedrag) afschriften eigenlijk?

Toegevoegd na 8 uur:
Bank heb ik gebeld maar de 'codering' is niet van hun zei een medewerker.
(Zegt ook niet alles , want in bijna alle gevallen zijn dit front-office medewerkers of callcenters die maar beperkt iets weten en als je met dezelfde vraag iets later nog eens belt , een antwoord er zelfs haaks op kan staan nietwaar? :P)

Het gaat om een ( door mij gemachtigde) incasso-opdracht en periodieke afschrijving per 4 weken of maand van een groot 'bedrijf'. (deze ook gebeld al maar ondanks belofte gisteren werd ik niet teruggebeld voor 14.00 uur)
Omdat er soms (ondanks dat vooraf de data van de incasso gegeven zijn) meerdere dagen verschil zit in de afboeking van deze rekening, wilde ik de "verantwoordelijke instantie of het bedrijf" hierover iets vragen en keek naar hun coderingen en beschrijvingen.

Zo zag ik daar Budont staan en die BCG dus ;)
Zo leek het mij bv een tussenrekening zoals ook wel de bankgirocentrale dit kan zijn en wilde bellen over 'meer zekerheden van data' zodat de (vaste) bedragen ook daadwerkelijk op iemands bankrekening zijn bijschreven,en niet zoals nu zo vaak met meer (werk)dagen verschil.

Het gaat mij dus met name om WIE verantwoordelijk zijn voor dit 'tussenverkeer hier' en helderheid over de herhalende coderingen:)

Weet jij het antwoord?

/2500

BCG is de Boston Consulting Group. Misschien een bedrijf wat daar deel van uitmaakt?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100