kun je aan een rekeningnummer de woonplaats of regio herleiden?

ivm slachtoffer rekeningfraude ben ik benieuwd of je via het rekeningnummer (in dit geval meerder nummers!) van de dader woonplaats gegevens kan achterhalen....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De woonplaats van iemand kun je niet achterhalen dmv het rekeningnummer. Ben je slachtoffer van fraude, doe dan aangifte bij de politie. Meld je aan bij www.opgeletopinternet.nl Als je wel weet bij welke bank deze persoon bankiert, kun je het fraudemanagement van zijn bank een brief schrijven met bewijsstukken van de betreffende oplichting. Het heeft altijd zin om deze stappen te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je zelf niet dat kan alleen de bank. Daarnaast is een rekeningnummer niet aan een woonplaats of rgeio gebonden.
ronron1212