Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een aggregaat die stroom maakt zonder uitlaat gassen. Want ik wil hem binnen gebruiken en daarom moeten geen uitlaat gassen eruitkomen?

Bestaat er een aggregaat die stroom maakt zonder uitlaat gassen. Want ik wil hem binnen gebruiken en daarom moeten geen uitlaat gassen eruitkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
923

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee zodra je iets verbrand en dat doet een agregaat heb je uitlaat gassen.wat.je kan dien is of de agregaat buiten zetten of de uitlaatgassen naar buiten lijden.ik weet niet hoeveel stoom je nodig hebt maar je zou voor klijne dingen zoal verlichting aan zonnpanelen kunnen denken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet per se.
Een brandstofcel of een aggregaat op waterstof levert alleen waterdamp op in de uitlaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga die dan kopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh nog even dit sinds wanneer is waterdamp geen gas.meer
Er zijn diverse kostbare mogelijkheden, zoals windenergie en zonne-energie maar als je diesel gaat verbranden om stroom op te wekken zul je moeten zorgen dat het aggregaat buiten staat. En als je nu eens een verlengkabel op het aggregaat aansluit? Heb je trouwens al eens aan de herrie gedacht wat die dingen maken? Alleen daarvoor wil je zo'n ding graag buiten hebben staan! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige brandstofcellen maken gebruik van waterstof.
Sommige verbrandingsmotoren kunnen op waterstof draaien (omgebouwd).
In beide gevallen ontstaat alleen waterdamp, in geval van een brandstofcel is er geen geluid.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding