Hoeveel toeslag krijg je als je WAO hebt, en alleenstaande moeder van 1,2 kinderen? Of waar kan ik dat terugvinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Um.... 1,2 kinderen???

Antwoorden (3)

toeslag is van meerder4e factoren afhankelijk
www.berekenuwrecht.nl kan al veel inzicht geven
anneliez
11 jaar geleden
Kijk eens op www.judex.nl , dit is een juridische startpagina.

Waarschijnlijk vindt je t daar wel terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je de een-ouderkorting die je via de belastingdienst kunt aanvragen? Of toeslagen die bij je gemeente van toepassing zijn? Of kwijtscheldingen op gemeentelijke heffingen? Er zijn zeer veel mogelijkheden die je inkomen kunnen vergroten, die wel afhankelijk zijn van je eigen situatie.

Persoonlijk vind ik de site www.rechtopgeld.nl fijner om te bepalen waar er mogelijkheden liggen. Deze werkt sneller, je hoeft maar 10 vragen te beantwoorden en hij is niet zo ingewikkeld.

Dus kijk daar eens om te beginnen en laat wellicht nog wat meer weten waar we gerichter op kunnen reageren.