Tot hoe laat stort de Rabobank geld naar je rekening?

Er is vanmiddag geld gestort naar mijn Rabo rekening.Normaal heb ik het dan ook dezelfde dag.Het zou er dus vandaag nog op moeten staan maar dit is niet het geval...kan ik dit vandaag nog verwachten ( ik heb geen idee tot hoe laat de Rabobank stort) of word het morgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.1K

Antwoorden (2)

Als het van Rabo naar Rabo wordt gestort staat het meestal dezelfde dag er op.
Als het via een andere bank komt heb je het morgen pas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste maakt het uit of het bedrag binnen de zelfde bank blijft of niet (van Rabo naar ABN of van Rabo naar Rabo) en daarnaast kan het bedrag een verschil maken. Als het bedrag boven de 1000 euro is kan het zijn dat het door de bank gecontroleerd wordt, en dan duurt het wat langer.