Kan je als freelancer jezelf uithuren aan bedrijven via een uitzendbureau?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Payrolling is misschien ook een optie? De administratie qua verloning wordt dan geregeld door het payrolbedrijf. Zie voor info http://zzp-centrum.nl/payroll/payrolling.html .

Antwoorden (3)

Over het algemeen zitten uitzendbureaus niet te springen om ZZPers. Dan heb je meer aan recruiters, dat zijn uitzendbureaus voor zelfstandigen. Maar of je veel aan recruiters hebt hangt af van je vak en hoe goed je zelf bent in het vinden van klussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja natuurlijk kan je dat via een uitzendbureau doen. maar is het niet veel lucratiever om je zelf rechtstreeks aan dat bedrijf uit te huren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij ben je dan geen freelancer meer.

Als uitzendkracht heb je een arbeidsovereenkomst met een uitzendbureau. Je bent dan een 'gewoné' werknemer van het uitzendbureau.
Computoon